03-10-2012  |  Nieuwe serie marketingworkshops


Vanwege het succes van de eerste ronde marketingworkshops voor telers en tuinders binnen de Betuwse Bloem worden in september twee extra sessies georganiseerd.

De prijzen die tuinders krijgen voor hun product staan onder druk. Er is volop geïnvesteeerd in efficientyverbetering om de kostprijs tot een minimum te beperken. Nu daar weinig winst meer te behalen is, is het tijd om de aandacht te verleggen naar de verkoopkant. Hoe geef je een bulkproduct, wat agroproducten vaak zijn, identiteit, waarvoor consumenten bereid zijn meer te betalen?
Provincie Gelderland, RCT-Rivierenland en Greenport Betuwse Bloem starten in september 2012 een tweede serie marketingworkshops voor telers en kwekers in het rivierengebied.

Twee praktisch ingerichte workshops, waarin u inzicht krijgt in:
- uw unieke identiteit als teler?
- uw betekenis in de markt

U sluit dit deel af met uw eigen identiteitsbewijs; een omschrijving over uw organisatie en de markt waarin u zicht begeeft. De eerste avond gaan we aan de slag met identiteit en de tweede avond wordt deze gekoppeld aan de markt.

Verdieping in aparte modules
De workshops krijgen vanaf oktober een vervolg. Er worden voor telers in Rivierenland diverse marketingactiviteiten op maat georganiseerd.
Zo kunt u o.a. op retailsafari, in gesprek gaan met consumenten over hun wensen en ideeën, of in gesprek gaan met marktexperts. Of ga onder deskundige begeleiding in gesprek met consumenten en hoor van hen zelf hun wensen en behoeften. Of ga aan de slag tijdens een workshop over nieuwe waardecreatie voor uw bedrijf. 
U kunt zich inschrijven via de website Trotse teler.nl.

Wanneer?
- Dinsdagsessies: 25 september en 2 oktober 
- Donderdagsessies: 27 september en 4 oktober 
Tijdstip: 17:30 uur – 21:30 uur
Voor de inschrijving geldt een beperkte deelname van 12 ondernemers. Vol is vol.

Meer informatie en inschrijving: www.trotseteler.nl


 
BLIJF OP DE HOOGTE VIA